Oct 8, 2013

RUMAH IDAMAN : Basuh Rumah

Salam smuanya.............


Hari nih rumah kc sedang dalam proses bayar kitchen kabinet. sebelom pasang tuh kc dan husben dah basuh rumah siap. main buih segala bagai la....Masa yang di ambil untuk basuh rumah tuh semua bahagian termasuk 2 bilik air lebih kurang 1/2hari. tak permasuk nak keringkan..semalaman laaa..

Punya la lepakkkk....perghhh kc tak tau la camana orang sanggup pindah randah mengemas dan basuh rumah dan sebagainya...Lepas basuh rumah kc dengan mak (time tuh mak ada kat umah) ngaji2 sikit dan husben sibuk pasang rail untuk langsir...



sekarang masuk rumah tak boleh pakai selipar dah..dah ada la rupa rumah orang sikit...hihihih




Sebelum kc terlupe..
untuk basuh rumah kc gunakan sabun Zhulian Extra Shine nih.
Series...berbuih banyak dan bauyang wangi..segala lekat2 simen dan bekas2 tanah yang melekat kat mozek memang senang tanggal (kena sental sikit okehhh) tapi yang paling utama..walau korang guna sikit jek pon dah berbuih dan yang lagi2 sangat penting senang bilas. Cuba korang pakai sabun basuh kain tengok...pengsan nak hilangkan buih dia. Pas tuh sabun Extra Shine dari Zhulian nih bila dah kering dia tak meninggalkan kesan belak2 pada mozek dan mozek sangat berkilau. KC sangat puas hati. Pergi dapatkan sabun ini di Zhulian berdekatan anda.



Till then..nanti jumpe lagi okeh...
Thanks 4 reading...


L.O.V.E : Istigfar banyak kali bila kita rasa marah. Astagfirullahhalazim...

4 comments:

  1. pasni boleh try sabun ni.xpernah tahu pun psl sabun ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye cik Hani..sabun yang sangat senang berbuih tapi sangat senang di bilas..akak suka betol..cpayah siram banyak2 dgn air.

      Delete
  2. bestnya nak masuk rumah baru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaH FARAH...BEST MEMANG BEST..TAPI PENAT DIA..MAK AIII..NK PENGSAN...HIHIHIH...

      Delete

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....