Oct 17, 2013

Pesaing Tegar KU YANG DULU BUKANNYA YANG SEKARANG

Salam Semuanya...

Korang rasa tak apa yang kc rasa...
Kalau lagu dari seberang bukan main sedap lagi telinga dengar...
Tapi kalau lagu tempatan lagunya pelik2 la plak...
Buka takde yang sedap didengar..
tapi kebanyakannya lagu yang sedap tuh lebih banyak yang seberang punya. Nape ekkk???

Contohnya lagu Tegar..
Bukan main easy listening lagi...
budak2 pon sampai hafal lagu tuh 3..4 kali dengar jek...
perasan tak?? plz la kata perasannn..hihihih

Si manis pon sama....
Lagu nih cepat jek ngapalnya...cuba soh baca ABC..kemain susah lagi nak buatnya...




video

Inilah versi pendek dari si manis...
kalau time orang record kemain susah nak nyanyi...time sendiri2 satu lagu pon habis nyanyi...
Sabo jek laaa..

Nampak tak di masukkan span tuh dalam telinga dia...geram jek kc tengok...dulu PS3 bapaknya di masukkan duit syiling buat macam tabung. pas tuh masukkan plastesin dalam hidung...sabo jek la budak nih...suka beno masukkan beda2 gitu dalam hidung la telinga la...kena tengok selalu pantang lepa jek...Ank2 kan...belom tau bahaya lagi...

Dah dulu ekk..
nanti kita jumpe lagi...
Banyak lagi video kc nak kongsi... lagu anak kampung versi Ammar Haq pon ada...


L.O.V.E : anak2 cerminan ibu bapa...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....