Feb 7, 2011

binatang apakah???

salam blogger..

cerita satu hari bersama si manis dan ahli keluarga yang lain...
maklumlah musim hujan kan sekarang...(waktu peristiwa nih berlaku) hehehe..
kitaorang ambik keputusan jalan2 kat kluang mall maklumler cuti raya cina + sabtu ahad lagi...apa lagi windo shopping ler kat shopping komplek yang mana ada kat sekitar kawasan..

dengan niat nak beli selipar dalam rumah..maklumler tumit kaki dah pecah2 sebab pijak kat lantai mozek...
sampai ler kat satu kedai nih..pilih punye pilih....


hurrmmmm...binatang apakah nih??? leh plak aku tak perasan binatang spisis apa nih....semua adik beradik cakap nih binatang yang oink oink tuh...klu aku pakai suma cakap kena samak...ahahahahaha...gasak ler...


untuk tak nampak ke oink oink an binatang nih...dengan tanpa segan silunye aku cabut terus hidung binatang nih.....ahahahahha..rompong sudahhhh...

selamat...tanpa hidung.kesan kat idung tu kesan gam dia ler...boring tollll...


L.O.V.E : si manis sibuk nak pakai jugak...hurrrmmmm...kongsi2 la yek sayang...

3 comments:

  1. hahahaa... oink2 ka? bukan kot...

    ReplyDelete
  2. akakakakaka.....
    binatang tanpa hidung....
    klu CICA dah pakai serlipar tu, samakkan dia sekali...
    ahahahaha...

    ReplyDelete
  3. cce : tu la bukan kan??? memandai jek diaorang nih...fanas jek..hehehehe

    harz : ahahahahah...kurenggg kooo...

    ReplyDelete

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....