Dec 7, 2010

sini nombor sana nombor.....

salam blogger.........

mood sangat bercelaru...
tinggalkan buah hati dengan babahnya di rumah...
di mana aku, masih bergelumang dengan nombor-nombor dan data-data yang beribu2....
serabut......

sana nombor..sini nombor....


vanue : charlton holiday, shah alam
tarikh : 6 - 9 Dis 2010
kursus : bengkel e_psh fasa II


kursus e_PSH nih untuk orang2 yang menyimpan data rekod peserta kursus pendek untuk Kolej Komuniti tempat tempat kami bertugas...(untuk sape yang tak faham sistem Kolej Komuniti sila rujuk web site Kolej Komuniti http://www.kklej.edu.my  maka akan faham la karag sistem kolej komuniti nanti camana...

banyak kursus pendek @ kursus hujung mingguyang boleh korang sertai...dan natijahnya..aku la yang kena sort, keyin..semua kejadah tok nenek data (nama, IC, status, jantina dll) pasal peserta tu...kalau satu kursus ada 30peserta..satu minggu ada 7kursus...setahun berapa bayak data aku ada..berapa banyak nama aku kena key in...belom cerita no IC dan sebagainya yang tak lengkap....

menyirapppp.......................
nah tengokkkk...ni baru satu page........ntah berapa nama ada...mencecah 3000nama...



taraaa...........


dan lagi............
dan banyak lagi...tak mampu nak tempek kat sini...satu keje lagi...
namun...aku sempat menulis lagi di sini...kerana dengan menulis kat sini aku benar2 ringan dan terhambur separuh kekusutanku....nasib internet xcelent kat sini....terbaikkk!!!!



L.O.V.E : mata sudah mengantuk....tepi aku lebih rindu qaleesya....mama miss u!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....