Dec 3, 2010

makin aku cinta...

salam blogger....

lama tak mencoret serba sedikit kat dada blog ini...ada juga cuba2 menulis tapi semuanya jadi draft jek..tak tau kenape...klu nak menulis time kat opis tuh memang la tak de masa..lagi pon masih lagi menghormati time kerja (kllau dah boring tahap gaban...menulis juga..tapi macam biasa ianya jadi draft sahaja)..kalau tak salah entry terakhir aku tulis 24hb lepas...hampir 2 minggu dada nih bersawang..rindu meluahkan rasa hati di dada maya nih..
.
.
.
.




haaa..korang tengok ler, camana nak menulis..tiap kali on jek lap top nih..dia dah siap sedia bertenggek kat atas meja kecik nih...klu tak bagi mulalah jerit2 sambil beguling2 macam orang kena dera...huurrrmmm..tergelak besar kadang2 bila tengok perangai si kecik nih....bahagia tengok perkembangan dia...lebih bahagia lagi bila tengok dia ketawa sorang2 tengok pic dia jadi wallpaper lappy nih...anak mmg harta yang paling tidak ternilai harganya...

aku bahagia...



ni pon salah satu kepandaian si kecik nih..tak tau ler dia belajar dari mana...bayangkan dia leh buat cam nih time dalam buai, bila rasa mata tak mengantuk tapi mama dah masukkan dalam buai jek..mulalah buat perangai cam nih...haddddoooiiiii...nak tidokan dia kena tunggu dia betol2 tido dulu baru leh tinggal..klu tak macam2 la aksi dia dalam buai tu kang...

aku lebih bahagia....



qaleesya memang gemarkan kentang goreng...setiap kali makan fast food aku akan oder set yang ada kentang nih...dia akan mintak sambil tangannya tunjuk2 kat kentang dalam dulang...qaleesya kuat makan, sejak2 dia tumbuk 4 batang gigi lagi dia dah makan macam2..pantang aku hanya untuk junkfood@jajan dengan air gas aje..yang lain suma leh makan...

aku lebihlebihlebih bahagia...




terbaru dari qaleesya...dia dah pandai berjalan setapak dua..jalan jatuh...walaupun untuk usia setahun sebulan dikira agak lambat sedikit pandai berjalan,,,namun mama bangga sayang...qaleesya dah tumbuh 10batang gigi..ikut kata orang tua2..klu tumbuh gigi dulu proses bejalan akan lambat sedikit...aku langsung tidak risau akan itu..akan tiba masanya...mama akan tunggu sayang...




see anak mama yang rambut kembang nih....saja aku takmo potong rambut nih...biar dia bergulung2 macam megi...tapi nampaknya ni bukan keriting meggi..kembang pulak...



L.O.V.E : "Ya-Allah aku bersyukur padamu dengan hadirnya dua insan yang melengkapkan hidupku...kekelkan la kasih sayang ini hingga akhir nafasku Ya-Allah, "

baba : terima kasih untuk kasihsayang dan kepercayaan yang tidak terhingga...

anak mama : mama sayang qaleesya dan ianya tak ada gantinya...




 
mereka cinta hati saya....sama ke muka mereka???



No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....