Jun 16, 2010

red pen mood.. :p

salam blogger....
hmmm...ni la story mori seorang pensyarah cabuk yang duduk mengajar...bila studen takde..dok menande kertas...hadoooiiii...bila zaman ler nak paper less nih....

tahun lepas aku tak merasa tande final exam nyer kertas sebab beranak time tuh...taun nih ambik ko...4 kelas aku tande..suma subjek SPA (sains 1& 2)..berasap kepala..buat kerja last minit....
lagi 2 hari nak antar markah baru aku kelang kabut siapkan tu ini...huh..jenuh sakit2 bahu aku mananda....

ni ler..paling malas aku nak tande kertas objektif....huh...boring gila...

hadoiii haiii.....ada la dekat 150keping kertas jawapan nak kena tande...ya rabbiiii..jenuh korang...
.
.
.
.
.
.
.

special for this momen.....thanks 2 mr hubby sebab tolong tande kertas objektif...aku berganding bahu menanda...kira...pas tu key in markah...huhhh...lega sebab ada assisten yang dapat bantu..hehehehe...taun depan aku dah oder siap2....
TERIMA KASIH BEBANYAK...SOK MAMA BELANJA TEH TARIK K..heheheeh...

L.O.V.E : tak pernah bawak balik keja opis kat rumah...hehehehe...moral of the stori..jangan buat keje last minit...padan!!!!

 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....