Jun 14, 2010

hari bahagia kamu....

salam blogger....
hmmm...dah lama nampaknyer entri baru tak menerjah...dek kerana sibuk balik kampung menguruskan adinda bungsu yang nak menyunting bunga di taman orang...ahakss,,,bukan jauh pon tempatnyer...ibaratnyer kalau kentut kat rumah...boleh dengar sampai ke rumah bakal ipar tuh...elok gak dekat2 kurang belanja menghantar pengantin kang...

kami risau gak..maklmler baru 1st time menghantar rombongan...sebelum nih asyik menerima jek...
kesibukan buat hantaran memang la dah diserahkan kat bahu aku tapi menerima arahan dan cadangan dari ahli keluarga...bukan pandai mana pong...kat umah dah tak de orang lebih berkelayakan lagi..hehehehhe (jawatan nih aku dah pegang since akak aku lagi...dari dia bertunang, sampai hantarak kawin dia...sampai la aku sendiri bertunang dan kawin...last nih adik aku lak) tak tau la bila aku nak pencen...aku ada lah berminat sikit2 buat gubahan2 nih..tapi tak la pandai pong, asal boleh jek.....persiapan ala kadar saja..yang penting semuanya berjalan lancar...happy sebab semua dapat berkumpul...sedih sedikit sebab HUBBY terpaksa kerja..dan aku faham..

kat sini adalah serba sedikit aku pos hasil hantaran yang aku buat..hasil dari gubahan idea bersama ahli keluarga...setakat yang mampu..

ni bukan hantaran...ni la pilihan hati adinda bungsu...qaleesya pon nak tumpang sekaki..

ni konon2 nak buat hataran coklat cam artis2..hehehehe,,haram tak jadik..nasib ler sape yang terima tuh...


yummmyyy..cup cake nih special tempah dari unit bakeri KKLJ...special made oleh SULAIHA..thanks su kerana membantu..cuma tepi2 dia aku tambah coklat NIPS...nampak ler kaer2 sikit...

2 bentuk cincin dari pihak lelaki...bekas tuh special made from MYDIN..hehehe...beli aje..


buah oren...aku tak kering idea nak buat buah ni jadi camana...letak2 cam tuh je ler..abis tegolek2 dalam kereta...nasib dekat..


hantaran baju kurung moden untuk bakal pengantin prempuan....


yang ni sepasang telekung dan sejadah...main taruk2 jek nih...

ni la serba sedikit nyer dari pihak kami, ada lagi tapi tak sempat aku ambik gambar...kang la aku cedok kat mana2 aku tambah lagi...
untuk family IKA sekeluarga...maaf atas segala kekurangan terima kasih atas layanan, makanan suma la yang serba indah..

L.O.V.E : maaf atas kunjungan bunga segar sepanjang zaman...hehehehe



No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....