Jun 28, 2010

perasaan....

salam blogger....
hmmm...bermacam2 perasaan ada...
jadi jutawan sekejap....apa taknye rp 5juta ko dalam handbag...ahahahah
dapat gak makan angin tengok negara orang..
terkilan sbb tak dapat bawak mak..lambat booked teket..
insyaallah mak kang kita g sesama k...
aku anggap itu sebagai salah satu hadiah untuk mak...
shhhhh...sesiapa terbaca entri nih..jangan bagi tau mak aku lak...

tahun nih aku rasa tahun bejalan dan tahun mengabiskan duit..ahahahah..takpe janji dapat spent time sesama keluarga tersayang...nak beli ap ntah kat bandung tuh..otang kata sana tu syurga membeli belah..murah...tak sabar nak makan bakso original kat sana...

ada sorang kawan berpesan, hati2 makan kat warong tepi jalan..sebab diaorang masak TIKUS SAWAH sebijik macam daging ayam yang dipotong kecik2 macam popcorn chicken kot..heheheheh...mudah2 an aku tak terjebak....hehehe...untuk kesayangan yang tertinggal di malaysia..doakan aku selamt pergi dan kembali..kang kita buat planing keluarga plak k...

L.O.V.E : saya sayang mak saya sangat2....gonna miss u mummyyy!!!

3 comments:

  1. angah,
    b4 shopping tu better ko asingkan siap² airport tax masa kat sana nak balik mesia nanti. sorang dalam IDR 150,000 (memang kena bayar). Pastu kalau ko naik flight AA, kena spentkan jugak wit dalam purse sebab takut terlebih kg setiap luggage ko.. (aku ari tu naik flight luar n sorang boleh bawak 23kg, so tak kena xtra tax ;P)

    tu jek aku nak pesan n happy shopping :)

    ReplyDelete
  2. thanks shima...tapi utk bandung RP 750000 jek...ok la happy sangat2...

    ReplyDelete

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....