Sep 5, 2010

ya....memang rindu itu sendu...

salam blogger...
teringat kata2 seseorang...rindu itu sendu...
maka benarlah...

rindu pari-pari kechil yang di tinggal kat kampung...tak biasa..itu saja..aku balik kampung ujung minggu lepas sebab mak buat masak2 kat kampung untuk aktiviti 'munjung' sempena hari raya ..
(munjung : aktiviti sedekah makanan kepada jiran2 di kampung..ni amalan biasa kampun aku sempena aidilfitri yang bakal menjelma..)
isnin dan selasa aku masih kerja lagi...so start cuti raya hari rabu...atas nasihat mak dan adik beradik aku tinggal anak di kampung untuk 2 hari...sebab kesian anak kecik lagi untuk travel dengan aku seminggu sampai 2, 3 kli ulang alik...menerima nasihat mereka..qaleesya aku tinggal...

masa macam sangat pelan berlalu...leman sosial dah berapa kali aku bukak tutup..bukak lagi...tutup lagi...last2 aku cari kekuatan untuk siapkan tugas yang akan aku tinggal sempena raya...dah puas..tutup fail pulak..

L.O.V.E : mama dah mula rindu anak mama.....titik!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....