Sep 6, 2010

salam syawal terindah

salam blogger...
.
.
.
jika, diri ini bersalah..maafkan aku..
jika kata2 melukai...maafkan aku..
jika perbuatan menyalahi pandangan..maafkan juga aku..
.
.
kerana diri ini insan biasa..
kerana diri ini bisa terluka dan melukai sesiapa...
kerana aku juga dilahirkan penuh dengan rasa..curiga..kecewa..dan sebagainya..
.
.
ibu..halalkan segala pemberian, kasihsayang serta air susumu..
ayah..maafkan aku atas kekasaran dan tingkahlaku...
suami..kau pelengkap hidupku..maafkanlah segala kekurangan ku aku sekadar seorang isteri yang tidak dapat memberi sebaik siti khadijah..dan mentaati sebaik siti aisyah..kerana aku insan biasa yang hanya mencintai sepenuh hati...
pari2 kechil : mama bahagia bersamamu..!!
saudaraku...maafkan aku atas segala ketelanjuran dan segala perbuatanku yang menyinggung perasaanmu...
sahabat...maafkan juga segala perkataan aku..kerana aku insan biasa..yang terkadang berkata tanpa menggunakan mata..tidak melihat perasaanmu..tidak menelusuri rasamu..
;
;
untuk semua insan yagn bergelar hamba Allah di dunia ini, yang mengenali diri ini..aku hulurkan kemaafan yang tidak terhingga..


selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin

L.O.V.E : kerana aku hanya insan biasa..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....