Dec 3, 2009

kasih mama untuk nur : part 1

(ekeleh..cam cite nur kasih lak ada part2...heheheheeh)

salam semua....
ni ari genap tempoh aku berpantang 38hari..sekse nak ngabiskan..cerita2 pasal2 besalin nih...memang pengalaman yang xdapat naklupe...ngeri bila cerita.

27/10/09
pagi tu aku g kerja ar mcm biasa....rasa sakit perut suma takde lagik..aku cam biasa la cuma tak larat nak bejalan dah..tetiba dlm kol 10 bos panggil masuk bilik dia..aku g la tanpa ada sebarang syak wasangka..tak de mende pung aku rasa....dalam kol 11 aku balik opis duduk2 kejap kat meja..

oleh kerana malas nak mengulas kerja2 yang bertimbun aku jalanla g kaunter depan..tetiba smp pintu depan aku rasa air meleleh kat celah kaki aku...ingat aku membeser@kencing dalam suar la maksud dia..hehehehe..tapi air ni tak leh kontrol punye...kat kaunter adalah 4 @ 5 org diaorg jerit2 la.."air ketuban ko dah pecah tu"....aku masih blur2 time tu, opismate aku soh tukar baju ngan kain batik..

dalam kol 11.30 opismate aku antr g sepital tangkak..nasib mak aku ada kat rumah time tuh (dia baruje dtg dr kg smlmnyer..cam tau2 jek)...maka aku dengan rasminya register kat sepital tangkak ari tu....mengenakan busana warna pink...tajaan hospital tangkak....

*bersambung lagi..anak aku nak susu la...dah tak leh tahan dan tuh...hehehehehe...
lebih mendebarkan....hehehehehe

bergaya dengan busana pink

1 comment:

  1. cepatlah citer..ader part2 lak...
    tak sabar nak tengok si comel tu...
    "kak iena :

    ReplyDelete

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....