Jun 2, 2009

master O2 memang best......

subahanallah.....aku last2 terbukak la folder gambar2 time master nih...hehehe..kengkawan master nih memang kuat gila begambar,,pantang orang snap je gambar,,masing2 start buat muka comel + ayu..yg seingat aku yg gila kamera ni..syafik, mudd, naaim, BOY(paling dasyat), khir, amir, oma-sarip(nama diambil sempena nama ikan dia..wakakakak), sebenarnye satu kelas gila bergambar..aku pun serupe gak la..(pengakuan jujur)..tapi ni la antara kenangan manis sepanjang belajar..Aku akan update lagi entri time aku bergelar student dulu..aku betol2 rindu banget dengan kawan2 lama aku tuh..budak2 nih suma dah bawak haluan masing2 banyak dah betabur2 dah..ada kena mukah, sarawak pun ada..tapi yg kena kat mukah suami isteri tu ok la jugak..mudd la kesian sorang2 membawa hati ke seberang sana..
gambar dengan baju yang ala2 SHREK nih kami ambik time kat summit ada aktiviti KOKO sem2 la tak salah,,bila tengok je baju ni kat almari mesti aku temenung seketika ingat kawan2 lama..miss u All!!! hurmmm........

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....