Jun 10, 2009

kain...kain....kain....


salam bloger.....ni time aku nak srory mori pasal kain yg ada kat tangkak nih..kat sini boleh la dikatakan seperti mini syurga untuk orang yg suka menyoping kain..banyak la gak kedai yang boleh melenyapkan duit gaji dalam sekelip mata..klu nak di ikutkan harga sama jek mcm tmpt lain..cuma bezanya kat tangkak nih kedai rapat2 pas tu berkelompok..so nak jalan dari satu kedai ke satu kedai tu tak la jauh sangat...tu ari kakak aku datang dari JB, dia nak belikan baju untuk mak dgn mak mentua dia..aku pun ambik la kesempatan cuci mata sekali..tapi oleh kerana cuaca sekarang ni yg bukan main lagi panas..so kerja pilih memilih nih tak berapa syok la..kepala dah pening, ambik je la yg mana ternampak...last2 sekali tu la kain yg aku pilih..yang kaler hijau tu,, kunun2 pilih kaler yang down to earth..huhu...yang lain tu suma akak aku yg punye..proses memilih tak la lama sangat, kami sama2 berbadan dua so tak larat nak bejalan2 sangat..hehehehe..last2 aku pulang dengan perasaan yang best sebab dah beli kain....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....