May 20, 2009

slurrrrppppppp!!!!

walau makanan kampung..aku ttp berselera

ermmmm....ni la masakan mak aku yg palin aku rindu, sayur meranti masak air..peria goreng..tempe dgn tahu goreng pas tu 'jengkol aka jering' hehehehehhe....kat tangkak ni aku jarang2 la masak, lagi la sejak2 berbadan dua nih aku dah tak tahan nak bau masak2 nih...husben aku yang selalu masak..beras aku beli 5 kilo dah masuk bulan ke2 nih tak abis2..rindu gak nak g the store (satu2nya shopping complex yg ada kat tangkak nih) beli beras..hehehe. aku gasak la membeli kat kedai teratak kat depan taman umah aku tuh..dah tak larat hari2 nak makan nasi goreng2 tuh, pas tu masakan kedai..aku nak balik kampung!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....