May 12, 2009

ada insan lain dalam diri ini.......

betul la kata orang...rzeki klu nak datang dia tak mengira keadaan seseorang tu, bahagia terasa bila kita tau ada insan lain dalam diri kita nih...aku rasa cam tu, bakal ibu2 yg lain aku tak tau laaa..tapi klu kita menyoroti kisah2 orang buang bayi Naauzubillah...mudah2 tuhan pelihara mereka nih, kembalikan ke pangkal jalan....

diam tak diam bayi dalam kandungan aku ni dah masuk 16 minggu, berita gembira nih aku tau sama tarikh dengan surat posting datang..Alhamdulillh kegembiraan berganda..hehehehehe..lama gak aku suami isteri menunggu..tapi kata orang jangan dipikir sangat klu dia nk datang insyaallah tak smp sekerdip mata je Tuhan bagi....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....