Jun 9, 2014

SELAMAT ULANG TAHUN SANG ARJUNA...

Salam semuanya.........

Jun adalah bulan keraian...
3 Jun 2014


suami.....
teman aku tidur...
teman aku menangis...
teman aku ketawa gila....

lelaki yang aku panggil suami....
terimakasih sudi jadikan aku suri...
moga kau beroleh gembira sentiasa...
moga kau beroleh berkat usia dan rezeki selamanya...

Allah..
jagakan dia untukku bila aku tiada bersama...
jagakan dia untukku bila aku tak mampu disisinya...
jagakan dia untukku bila aku tak lagi mampu bangun dari tidur yg lena..

aku cinta kamu...
SELAMAT HARI JADI SUAMI....

















L.O.V.E : terima kasih Allah kerana kau mengizinkan mereka menjadi sebahagian nafas aku!

1 comment:

  1. jom join ga ni
    http://adna2029.blogspot.com/2014/05/setulus-kasih-ibu-contest-by-dr-shikin.html

    ReplyDelete

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....