May 6, 2014

SELAMAT HARI LAHIR IBU TERCINTA............

Salam semuanya..............


hari nih...
6.5.2014


untuk seorang yang bergelar emak....
untuk seorang yang melahirkan aku di dunia...
untuk seorang yang bergelar ayah sesudah abah tiada.....
untuk seeorang yang penuh dengan nasihat bicara...
untuk seseorang yang penuh dengan kasih sayang didada...
untuk seseorang yang hidup penuh ketabahan sewaktu sensara...
untuk seseorang yang aku sayang hingga aku bertemu sang pencipta....

selamat ulang tahun yang ke 61 emak...
PN. SITI SELAMAH BINTI SUPIAN

maaf jika aku bukan anak yang sempurna...
maaf jika aku terkadang  tidak memenuhi kehendakmu...
maaf jika aku terkadang terlampau bicara....

MAK...
semoga mak sentiasa di berikan kesihatan yang baik...
Semoga mak dipanjangkan usia....
semoga mak sentiasa bahagia...
semoga mak sentiasa gembira...
semoga Allah merahmati keluarga kita...

Selamat ulang tahun mak....


L.O.V.E : gambar mak waktu muda....xoxo.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....