Jan 4, 2012

header baru........

Salam Blogger....

Sempena tahun 2012 nih....harus la muka header pon kena tuko baru gak....
kc import member untuk buatkan guna adobe..al maklum ler..kc dah belajo buat dulu..tapi hammmpppppaaaaaaa...lupe sume....


header baru.....nampak macam pengantin baru jek.perasan la sangat....ahahahaha, tapi nampak bahagia kan?? heheheheheh..gambo anak lak takde...tapi kat tepi2 gdget kang mama letak gambo beby banyak2 k.....kc lebih sukakan yang simpel jek..tak mo serabut2 biar lebih santai...TAPI kaler harus la pink uuoollsss....hehehehe...saja jek kasi mod baru sket nak bukak blog nih...



ni yang lama...header ni ada sentimental value sebab kc buat sendiri...insyaallah kc akan buat sendiri lagi nanti jika ada kelapangan, insyaallahhhh...walau macam hape ntah tapi boleh la sebab hasil titik peluh sendiri..hihihihih...


L.O.V.E : thanks member kc hafiz hashim sebab sudi membuatkan header baru tuk kc nih...iii lllooiiikkkeee...

5 comments:

  1. gambo family wajib ade kan? hihihi

    ReplyDelete
  2. Betul la.. mcm kad kawin la plak

    ReplyDelete
  3. zzY : tu la..klu buleh gambo mak abah suma nak letak..hihihihih

    KFY : ahahahaha.....pengantin lama la weiii

    ReplyDelete
  4. hehehe...nmpk dah semalam....wah..cantekkkkk

    ReplyDelete
  5. ahahaha...header gedik namanya nih, maklum ler baru pas annivrsary..hihihihih

    ReplyDelete

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....