Oct 14, 2010

aura

salam blogger...
aku nak kongsi satu perasaan...entah baik atau tak perasaan nih...


 
korang tau ni gambar apa...cerita ada la sikit2 pasal nih..AURA..
mungkin aku terlebih rasa....
kadang2 kita akan rasa tak suka seseorang bila pertama kali jumpe..walhal kita tak penah jumpe pong orang tuh...dia boleh jadi juga kita suka seseorang tuh walhal kita tak pernah jumpe pong...tapi sembang macam dah 10taun kenal...
bende ni selalu terjadi kat aku..tak pasal2 tengok orang jalan kat soping komplek aku cakap.."eehh tak suka la tengok orang tu, atau eee...tengok muka orang tu macam kenal la...sejuk jek tengok.."
agak2 korang penah tak rasa yang sama...tAK paham kadang2 perkara macam nih...

entahler...
wallahhualam....




L.O.V.E : yang aku tau umah aku pakai BIO AURA...ahahahah..






No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....