Jul 8, 2009

setelah sekian lama..

salam blogger.....
aku tak de la nak buat entri baru skang nih...gambar2 suma dalam hp husben aku yang tak sempat aku ambik lagi....nanti la..insyaallah entri baru akan menyusul..banyak benda nak story mori dgn you alll...tapi hehehehe...ada penyakit "M" dalam badan ni mmg susah...

entri yang berlegar2 dalam kepala hotak aku skang nih..
1. Pasal durian (walau dah nak abis musim)
2. pasal PSH...aku nak buat blog untuk PSH tapi tak jadi2 la....malas tol skang nih...hadoiiiii....ada jualan barang kraftangan dari PSH untuk tatapan korang..boleh la buat meleram raya nanti...brooch...dan sebagainya...
3. ala...banyak laaa....bila la nak datang kerajinan nih.....

selamat berjumpe lagik...huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih ler...sebab komen... :) jangan segan2 singgah ler selalu yek...tq bebeh....